czwartek, 9 stycznia 2014

Tort w kwiaty malowany




Bardzo prosty i elegancki tort, udekorowany techniką brush embroidery. Czyli wystarczy nam lukier królewski z tego przepisu (ja dodałam do niego kilka łyżeczek przesianego cukru pudru, żeby konsystencja była mniej lejąca), odrobina wody, pędzelek i do dzieła :) Kiedy już wymalowałam swoje kwiaty, pozwoliłam im trochę przeschnąć (najlepiej odstawić na jakąś godzinę lub dwie, lukier powinien już do tego czasu zastygnąć), a następnie złotym barwnikiem, rozpuszczonym w kilku kroplach wody, nadałam im nieco koloru i "przestrzeni" :)

7 komentarzy:

  1. Piękny, aż szkoda go kroić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję dziewczyny! :) Malowanie tortu jest naprawdę proste, może w końcu się zbiorę i zrobię tutorial..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał. Proste...? Może dla Ciebie :) Jak dla mnie to "wyższa szkoła jazdy na wrotkach", jak mawia koleżanka z liceum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to tylko tak strasznie wygląda:P Cały urok w malowaniu lukrem - dekoracja wydaje się misterna i skomplikowana, a tak naprawdę to tylko kilka pociągnięć pędzelkiem :)

      Usuń
  4. Bardzo ladny :) Ja maluje czesto w ten sposob,ktos mi poradzil kiedys zeby zamiast wody uzywac wodki,szybciej wysycha na masie cukrowej niz woda.Bardzo polecam.

    http://gabistorten.blogspot.de/2013/09/neue-tortenneue-bilder-nowe-torty.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Bardzo dobry pomysł z wódką :) Wypróbuję go przy najbliższej okazji. Widzę, że trafiłam na eksperta - piękne torty!

      Usuń