piątek, 10 stycznia 2014

Babeczki kegi z piwem Lech



No... Wyglądają mniej więcej jak kegi :P Niestety, logo już się nie zmieściło. Ale i tak kluczowy w tym wypadku był napis "Lech" :) Oczywiście zrobiłam je z lukru plastycznego, napis zaś jest wykonany z lukru królewskiego.

Będę monotematyczna - bo bazą znowu są moje ukochane muffinki z tego przepisu :) Ale po prostu jeśli robię dla kogoś coś po raz pierwszy, chcę, żeby było to naprawdę smaczne i wypróbowane. A w tym wypadku to jest pewniak :)

Kiedy już upiekłam moje muffinki (po raz setny...:), pozwoliłam im wystygnąć zanim przeszłam do kolejnego etapu. Postanowiłam, że muszą mieć coś w środku. Najlepiej coś, co lubią wszyscy. Wybór padł na M&Ms-y. Niedawno odkryłam, że do drążenia w muffinkach świetnie nadają się niewielkie szczypce do cukru :) I tymi właśnie szczypcami zrobiłam miejsce dla M&Ms-ów:) Napchałam ich ile się tylko dało. W międzyczasie rozpuściłam mleczną czekoladę i "zamknęłam" otwory z cukierkami, od razu przyklejając do muffinek miniaturkowe kegi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz