piątek, 27 grudnia 2013

Tort z Justinem Bieberem




Tort powędrował do małej fanki Justina Biebera. Mam nadzieję, że moja wizja się jej spodobała:) 
Moi znajomi mówią, że wygląda tutaj trochę jak Elvis, no ale właśnie takie zdjęcie wybrałam :) Portret wymalowałam przy pomocy czarnego barwnika spożywczego w proszku, który rozprowadziłam w odrobinie wody z dodatkiem gliceryny. Dzięki glicerynie właśnie barwnik tak szybko nie zasycha i mogę z nim dłużej pracować, nanosić poprawki. Cały czas mamy taką samą konsystencję farbki, nie musimy rozcieńczać jej wodą w trakcie malowania. 
Dodatkowo dookoła namalowałam różne nutki, pięciolinie itd.



2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Można w sieci albo w aptece, tylko musisz sprawdzić czy nadaje się do spożycia (niektóre mają informację, że są odpowiednie wyłącznie do użytku zewnętrznego). Pozdrawiam!

      Usuń