sobota, 18 stycznia 2014

Tort prezent - kolejna odsłona :)




Tort zrobiony został by uczcić bardzo piękną rocznicę - dziewięćdziesiąte urodziny :) Od razu wyobraziłam sobie, że musi on być elegancki, ale nie przesadzony. Bardzo lubię połączenia różów i szarości i już nie mogłam się doczekać, kiedy wykorzystam mix tych kolorów w moich dekoracjach :) Brudnoróżowy otrzymałam mieszając odrobinę barwnika czerwonego z czarnym, ostrożnie dawkując obydwa.

Całość dekoracji jest oczywiście jadalna :) Broszkę wykonałam z lukru plastycznego i cukrowych perełek przyklejonych na lukrze królewskim. Znowu zastosowałam jedną z moich ulubionych technik, czyli brush embroidery, która jeszcze nie raz zagości na moich tortach. Środek malowanych różyczek to cukrowy maczek w kolorze ecru. Obrzeża wstążki oraz wykończenie podstawy tortu to lukier królewski.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz