poniedziałek, 25 listopada 2013

Tort-poduszka godny małej księżniczki

Po raz pierwszy robiłam taki tort w kształcie poduszki. Widziałam już mnóstwo tortów tego typu ale jakoś nigdy nie miałam okazji zrobić podobnego - aż nagle dostałam zamówienie na taką właśnie poduszkę :) Byłam w zasadzie zadowolona, bo to kolejne wyzwanie, ale z drugiej strony odczuwałam mały stres, czy wyjdzie tak jak należy :) Ale okazało się, że nie taki diabeł straszny i poszło całkiem łatwo :)

Na poduszce stanął jeszcze tort w kształcie prezentu, a na nim korona wykonana z lukru plastycznego.
Kosteczki z imieniem są wykonane z biszkoptu, obłożone, tak jak wszystko inne, lukrem plastycznym.


Tutaj zdjęcie samej poduszki, jeszcze przed połączeniem całej "konstrukcji" :)


A tutaj już ostateczna wersja tortu.


2 komentarze: